Pris eks mva |  Pris inkl. mva

T-shirts for messe

På messen kan klær med logo eller slagord brukes på mange forskjellige måter, både som uniform for bedriftens ansatte og representanter, men også til å dele ut eller som premier i konkurranser. Vi leverer et bredt utvalg av trykte klær og tekstiler - kontakt oss hvis du har spesielle ønsker som du ikke finner på denne siden. Ring 218 990 88.

produkter per side
Klassisk herre T-shirt - Økologisk bomuld
God kvalitet t-shirt lavet med Økologisk bomuld. 
Priser fra kr145,40
Kjøp her
Refleksvest
Priser fra kr24,23
Kjøp her
produkter per side

Er du lei av å bli oversett på messer? Vil du at din messestand skal skille seg ut fra mengden og bli lagt merke til av potensielle kunder?

 

Klær med logo eller slagord er en av de mest effektive måtene å markedsføre din bedrift på en messe. Det er en enkel måte å få ut budskapet ditt til massene, og når du og teamet ditt har på deg klær med bedriftens logo eller slagord, signaliserer du til potensielle kunder at du er profesjonell og seriøs med din bedrift.

 

Hva bør du tenke på når du velger klær med logo eller slagord?

Farger

Farger er viktige når du skal velge klær med logo eller slagord. Du ønsker å velge farger som matcher din bedrifts farger og stil. Det er også lurt å velge farger som skiller seg ut fra mengden slik at messestanden din blir lagt merke til.

Design

Designet på klærne dine med logo eller slagord er også viktig. Det skal være enkelt, men likevel fengende. Du vil at budskapet ditt skal bli lest og forstått av potensielle kunder på utstillingsområdet.

Kvalitet

Kvaliteten på klærne dine med logo eller slagord er også viktig. Du vil ikke at klærne dine faller fra hverandre etter den første dagen på messen. Derfor er det viktig å velge klær av høy kvalitet som tåler å brukes flere ganger. Her må du også tenke på hva klærne skal brukes til. Skal den gis bort som giveaways til kunder, anbefaler vi å velge en billigere versjon.

Publikum

Det er viktig å ta hensyn til målgruppen når du velger klær med logo eller slagord. Hvis du retter deg mot en ung målgruppe, kan du vurdere å velge mer trendy og moderne klær, mens for en eldre målgruppe kan det være lurt å velge mer klassiske klær.

Budsjett

Til slutt er budsjettet en viktig faktor å vurdere. Du vil ikke bruke for mye på logoklær, men du vil heller ikke gå på akkord med kvaliteten. Det er viktig å finne en balanse mellom kvalitet og pris, spesielt hvis det er for giveaways. Husk også at for eksempel T-skjorter også kan være for billige og av dårlig kvalitet om de skal gis bort. Dette vil få potensielle kunder til å assosiere merkevaren din med noe negativt.